being used to what you like

hallå! jag hoppas att ni såg OTH. super spännande! hoppas inte haley och nathan
skiljer sig :( värsta tragiskt ju. och stackars jamie som höll på att drunkna! han är ju
underbart söt .. tycker han liknar lucas lite väl mycket. haha en sucker för serier?

woah måste fortsätta plugga igen, nu är jag väl trött på dt. tycker dt räcker för idag.
men måste plugga på anteckningarna jag skrev innan. sen måste jag läsa svenska
boken som ska läsas ut tills på torsdag. den är så himla dålig, fattar inte varför hon
tvingar oss till dt. men vi alla vet ju att hon är ond .. ännu än gång, bara sp2a som
fattar. har ni förresten läst den? den heter "dvärgen" och är skriven av Per Lagerkvist.
dt sägs att han är en bra författare, men boken faller helt enkelt inte i min smak.
den handlar om en narr vid ett slott som även är dvärg. han är arg på allt och alla
och är helt cynisk. man blir lite väl deppig av den, usch.

vi hörs när vi hörs!

urgulliga jamie scott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0