.. and thats how the cookie crumbles!

nu har jag vart duktig igen och pluggat och jag ska erkänna: dt är ganska kul.
att plugga alltså. ja jag sa dt igen. men saken är den att dt är känslan efteråt
som slår allt. att man har vart duktig och kämpat och svettats och verkligen
uppnåt något, slutfört något. mäktigt, även om dt bara handlar om läxor.

jag har vant mig att lägga mig rätt så sent nu för tiden, förr däckade jag ibland
vid nio. men nu kan jag vara uppe till ett utan att egentligen .. dö av trötthet.
dt beror nog på tupplurerna jag brukar ta ibland efter skolan. är som slutkörd
efter skolan, dt första man gör när man kommer hem brukar vara är att lägga
sig i sängen igen, som konstigt nog fortfarande känns varm efter mogonen ..

aja, nu ska jag ta och läsa lite. ni får ha dt bra, vi hörs när vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0