always look on the bright side

hallå! för er desperate housewifes fans så börjar programet nästa vecka. good news, right?
jag äälskar serien, bästa som finns helt ärligt .. hoppas ni inte missade top model heller :)
still värsta nörden. igår var jag och kollade kläder och lindex har fått in jätte jättefina saker.
supermysiga och sköna koftor, byxor, halsdukar, ja allt! allt som fattas till att äga de är ju
pengar. önskar jag jobbade .. tro mig, ni skulle inte klaga då.

förresten: finns dt någon som vill ha en tv? jag ska försöka lägga in en bild på den.
dt är en 32 tums widescreen silver tv. inte alls ful och funkar bra. vi ska köpa en ny och vet inte
vad vi ska göra av den. men återkommer till dt, ska snacka med pappa om den.

nu måste måste måste jag verkligen plugga. nu kommer paniken! vi hörs när vi hörs, beso!



Kommentarer
Postat av: Aisha

Hahah, den nya säsongen börjar på måndag i usa! längtar!!

2008-09-25 @ 07:29:12
Postat av: soraia

den börjar ju i sverige också nästa vecka :DD

2008-09-25 @ 23:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0