always by your side

hallå! sen förra inlägget har jag åkt till mormors hus där vi hade midddag med några
släktingar/vänner. alltid lika god mat och jag hitter här sjukt mätt. oh. och chokladkakan
som kusin hade bakat, mums! jag älskar choklad.

just nu tänker jag på usa. blir lite smådeppig, vill verkligen tillbaka till solen, släkten och
allt roligt som vi hade. jag saknar alla något enormt. sen känner jag mig superskyldig som
inte har ringt alla och hälsat. jag är inte särskilt bra när dt gäller att snacka i telefon eller
att höra av sig i allmänhet. usch. ska försöka göra dt imorgon. vill tillbaka! men å andra sidan
ska jag vara väldigt glad över att jag ens hade förmånet att få åka, dt tackar jag Gud för.
familj och släkt betyder massor för mig.

har gått in på en väldigt rolig sida, makemebabies.com. där kan man jämföra hur dina barn
med t.ex. kändisar/partner/kompisar skulle se ut. testa! dt är inte alls liknande, men dt är en
kul sak. och bebisarna blir jämt så himla fula! hahaha

så här skulle min dotter se ut med jason mraz t.ex. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0