all i wanna do is hold u, show u how much i adore u, want u, need u baby

hallå! lite glest mellan varje inlägg idag. inte vart så värst aktiv. haha dt är för att jag har spela
nintendo Wii med alla syskonen. jag har absolut världens bästa storesyskon som köpte ett
Wii till oss och ett set med Lancome Miracle Forever parfym, kräm och dusch gel.
den har jag alltid trånat efter och den är så underbart god! doftar som en dröm eller något.
de är så himla söta som ska alltid komma med presenter. sen som jag berättade så ska ju
brorsan beställa biljetter till KEANE! fatta vad snällt! har verkligen världens bästa syskon.

okej. till ninteno Wii. jag älskar spelet! har spelat dt några gånger förr hos släkt och vänner.
sen barnsben har jag spelat nintendo 64 vilket är klassikern aka. stenen. den är så stenig
liksom haha. men Wii är så high tech och ni vet ju hur den fungerar. över coolt!

jag är aldeles uppspelt har knappt fått ngt gjort tack vare spelet. kommer nog spendera
gaanska så många timmar med dt spelet. dt gör inget. dt är värt dt! nu är jag jättetrött.
hade tänkt läsa lite innan jag lägger mig. imorrn har jag sovmorgon till kvart i tio. ska ha
en skön morgon med varm dusch och unwinding innan skolan. har en kort dag imorrn.
pjuh! vi hörs när vi hörs!



 

+


= kärlek!


Kommentarer
Postat av: venus

fan vad kul! har alltid velat prova wii. du får bjuda hem mig någongång!

2008-09-23 @ 16:09:07
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: soraia

ja verkligen! dt är superkul, you'll like it :)

2008-09-23 @ 16:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0