a disease in my mind that can control you

hallå! man lever för såna här lugna och sköna dagar. dt är helt sjukt skönt
att sluta elva. efter skolan skulle jag möta mamma som precis skulle sluta.
eftersom att jag hade lite tid så åkte jag in till stan och åkte till SOUK.
har aldrig tidigare vart där, men dt är ju seriöst världens coolaste butik(er)!
man kan bokstavligen vandra runt i timmar och bara gräva sig i allt vackert
som finns där. och eftersom att man inte har några pengar att slösa just
nu så kan man inte göra annat än att drömma. fick tips från matilda i att
besöka beyond retro som finns där, och GUD vilka häftiga saker som
fanns där med! gick runt med ett leende hela tiden. så gör kläder med
mig, jag skiner bara upp. och dt bästa var att dt var en second hand
butik. har alltid gillat second hand. nu ska jag försöka hitta en fin
baseball jacka. jag kanske är lite väl galen i kläder ....

nog snackat om kläder nu. ska börja plugga snart för jag har ett läxförhör
i modersmål senare. vi hörs!

Kommentarer
Postat av: beundrare

nu äntligen så har du börjat skriva

2008-09-10 @ 17:11:41
Postat av: soraia

roligt med en beundrare :)

2008-09-10 @ 18:57:56
Postat av: beundare 2

du har inte bara en beundrare utan två styckna

2008-09-11 @ 19:57:22
Postat av: soraia

seriöst? haha yey!

2008-09-11 @ 20:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0