momento mori

aaah. vad duktig man känner sig efter träning. idag var första gången för mig på teimors träning.
alltid lika hårda och bra. roliga är dt också, och dt är ju viktigt med kombination av båda annars
blir dt ju bara tråkigt. och dt ska vara kul! idag efter allt hårt arbete så satte vi oss ner direkt efter
och gjorde ett skriftligt test på 5 min ungefär. syftet var att se hur koncentrerad man är även efter
hård press om man säger så. dt var iaf intressant! teimor ska alltid komma med konstig grejjer :)
jag vet att du kommer läsa dt här, teimor!

nu är jag nyduschad i fräscha och nytvättade kläder. bästa känslan ever! men vill så gärna gå och
käka den där goda kakan jag bakade i eftermiddags. nej. jag ska vara duktig. annars var de där
timmarna förjäves. är hungrig som faen, ska man leva på kväckebröd? .. gaah. dt borde finnas typ
hamburgare/pizza/pommes/läsk/choklad (bl.a. då) som har 0 kalorier och 0 fett och 0 socker.
OMG vilken dröm! man kan käka hur mycket som helst utan att få dåligt samvete! kan inte någon
komma på något sånt? snälla .. Gud vad patetiskt jag låter. :( nu ska käka knäckebröd och vatten
och drömma om att dt är en stor fet McFeast&Co.

en del av förra veckans avsnitt av OTH. äälskar den här scenen, speciellt slutet. hahaha

Kommentarer
Postat av: Lina

David har din rubrik på detta inlägg tatuerat som ett ambigram på ryggen =)

2008-10-19 @ 10:36:16
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0