let the sunshine in

god morgon! lite väl tidigt för ett inlägg kanske. men jag kör på. torsdag idag vilket betyder=
sista skoldagen i veckan! imorrn är dt studiedag, en välbehövd studiedag. skönt att få vila lite.
men måste ändå plugga arslet av mig. imorrn hade jag tänkt se bl.a. chocolat och sweeney
todd som en nervarvning. dt får bli johnny depp frossa! jag har hört att dt liksom är ett måste
att käka choklad till filmen chocolat .. blir man så sugen? choklad it is then!

nu måste jag käka frukost och förbereda mig innan jag börjar 9.55 med engelska. hjälp.
vi hörs när vi hörs!

 


Kommentarer
Postat av: Nora

Sweeney Todd är så sjuuuuuukt bra Soraia! hoppas du inte blir besviken, det blev inte jag iaf ;)

2008-10-16 @ 15:52:51
Postat av: soraia

okej nora jag litar på dig för fullt nu! haha närå, har alltid velat se den

och jag är inte en sån som vill missa när johnny depp sjunger!



tack för tipset

2008-10-16 @ 21:42:35
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0