god morgon, god middag, god kväll.

hallå! söndag redan. helgen är snart slut, hoppas dt har vart lika skön för er som den var för mig.
sitter här nu med en inpackning för håret med en lite udda ingrediens, tänker dock inte berätta vad
den innehåller exakt. den ska iaf fixa till håret lite och få tillbaka "dess naturliga lyster". cut the crap,
mamma tvingade mig ha den. men lite ska man väl ta hand om sig? om jag fick bestämma så
skulle jag inte behöva göra ett piss i att klä upp mig, måla naglar och allt sånt där. skulle trallat
runt i mina mjukisbrallor 24/7 om jag kunde. kan och kan, klart jag kan om jag vill, men ändå kan
jag inte. konstigt? nä, egentligen inte. jag känner att jag klär upp mig, men gör dt för min egen skull.
skulle känna mig som en lodis om jag gick omkring med mjukis varje dag. men ändå är jag inte
typen som vaknar upp en timme tidigare för att platta hår, sminka sig och hitta den perfekta outfiten.
jag pallar helt enkelt inte, och för att tala sanning så skulle jag nog inte heller göra dt om jag orkade.
sån är inte jag, jag trivs helt enkelt inte i kilon av smink. man ska ju kunna se mitt ansikte, och jag
har helt eneklt inget att dölja. har du? självklart tar man sig tiden då och då till att göra sig extra fin.


tänk om jag skulle sminka mig såhär mycket varje dag?

Kommentarer
Postat av: Aldona

fortsätt så soraia jag har dumpat den där livsstilen att gå upp typ hundra år innan och sminka mig och platta håret, I LOVE IT! hihi förutom att jag känner mig ful ibland, men det får man eller hur? man ser mycket naturligare ut utan smink ju och du är super duper söt! <3 pussar

2008-10-12 @ 12:42:57
URL: http://aldona.blogg.se/
Postat av: soraia

naaaaa tack aldona! och dt är så sant. våga visa ditt rätta jag, du är perfekt som du är.



kramar!

2008-10-12 @ 13:30:40
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0