dream as if you'll live forever, live as you'll die today

har bestämt mig för att stanna från filmkunskapen imorgon och lämna in min analys under
nästa vecka. har verkligen ingen lust att plugga nu, och jag vet inte heller hur jag ska börja ..
har iaf bestämt mig för att skriva en analys av O brother where art thou istället för Hair.
ni måste se den filmen. den är jättebra och dt intressanta är hur de lägger in anslag från
homeros diktverk Odyssén. man ser olika tecken och likheter, och dt är så sjukt coolt.
Coen har gjort en jättebra film här. ni måste se den, absolut en av mina favoriter.
dt gör inte saken värre att överdrivet snygga George Clooney är med i filmen. haba-haba
säger jag bara. säger inte nej till DEN mannen. nu kommer venus hacka på mig som
faen som tycker en 50-åring är snygg. hahaha

skulle ni bangat?

Kommentarer
Postat av: Aldona

Svar:Ja det var faktiskt bra, nånting som handlade om schlumpa dinka eller va fan de nu hette :P Hahah asså kvinnor som klär sig i fula kläder och inte orkar göra sig snygga ^^ jag tyckte det var kul ;D



2008-10-15 @ 21:41:46
URL: http://aldona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0