vilken härlig känsla

jag snackar om känslan man har haft efter man har tränat stenhårt. alltså och jag säger inte att
dt var stenhårt bara för sakens skull, dt VAR verkligen farligt hårt. jag dog ju nästan i en pöl av
mitt eget svett. haha usch. vi tränade både ben och armar och jag vet inte vad. och som flera vet
så ville inte jag träna rumpa. mina skinkor är gjorda av stål typ, fråga vemsomhelst. hahaha
nu lät dt som att jag låter vem som helst ta på rumpan. nejdå. :) men vi hade jätteroligt!

har inget mer att säga, vi får höras lite senare för nu ska jag skriva klart min inlämning. senast
00.00 var dt ju. ha en underbar fredagskväll gott folk!

såhär vältränad ska jag bli

Kommentarer
Postat av: Lina

Ååh du är så duktig, får alltid lite ångest när jag läser din blogg haha!

2008-11-14 @ 21:48:35
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0