tisdag, 4e november

hallå! nu var dt helt plötsligt tisdag. tiden går jättesnabbt. men som chris martin säger;
what if there were no time? alls. så ta vara på er tid säger jag. livet är för kort. även om
du inte har alla tillgångar som behövs för att göra dt du verkligen vill göra så hjälper
även de små sakerna i livet. tro mig.

idag var skolan extra lång, förrutom engelska prov så hade jag komplettering efter
lektionerna. jag hade missat ett historie prov förrut. ska aldrig mer skolka ett prov.
dt var inte värt allt jag fick gå igenom. men jag är superglad att jag inte behöver
tänka på de proven nu. denna vecka är faktiskt rätt så lugn. tack och lov! :)

vet du vad jag gjorde igår kväll? under reklamen av prison break (la mig inte så tidigt
trots allt) så gick jag till toaletten och klippte lugg! hahaha fattar fortfarande inte dt.
hade bara lust att klippa bort lite, och så blev dt ett lugg! ska försöka ta bild om jag
får tag på kameran idag. spontanitet är ganska bra ibland!

anonym berättade idag att en av hennes kompisar pruttade så hårt en gång att hon,
hör och häpna, fick hål i trosan! HAHAHA har aldrig hört något så roligt, fy! tänk vad
chockerad hon måste ha vart över styrkan i hennes gaser. hahaha klockrent.
nu ska jag ta och plugga lite historia uppgifter så jag slipper senare. vi hörs när vi hörs!


cheap trick - dream police

Kommentarer
Postat av: Aldona

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA Fyfan för pruttmänniskan! Så jävla kul :D vad fan var det du sa som var så kul? Nånting med hål, ah fan kommer inte ihåg ^^ Men kul vare!! pussar<3

2008-11-04 @ 19:14:35
URL: http://aldona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0