There's a fine line between genius and insanity.

Haha. Gissa om man lyckades plugga något idag? NEJ! Det är rätt så komiskt att jag är så dålig
på att hålla vad jag har lovat. Har ni några tips på vad man kan göra så att man har bättre själv-
disciplin? Jag behöver verkligen hjälp med det. Men det känns ändå som att jag ligger rätt så bra
till i skolan. Bara om jag pluggar hårt under skolveckan. Slutbabblat nu. Jag ska se på DaVinci koden
som kommer på trean om tio minuter. Det här blir antagligen kvällens sista inlägg. Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

JAAAAAA, nästa vecka lördag gifter han sig!! Tiden går snabbt en barnrumpa igår en man idag :( Läskigt snabbt

2008-11-23 @ 23:15:14
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0