the earth is what we all have in common

hallå! nu är jag äntligen tillbaka från skolan. första dagen i veckan är klar, nu är dt 4 kvar ;)
skolan var rätt så rolig idag, även om dt hände mycket dramatiskt. annars flöt allt på som
vanligt. jobbigt att dt skulle vara så sjukt kallt i skolan! alltså man frös och skakade typ ..
fixa era element snälla ni, dt bli snart minusgrader.

förrutom dt så ville jag också klaga på skolmaten. de serverade typ fisk (?) som hade panering
och potatismos. och gissa vad? under paneringen fanns dt kvar fjäll från fisken!?!?! spydde
nästan. och den stank så himla mycket, klarade inte av att sitta bredvid tjejerna när de käkade
fisken. ursäkta klagomuren idag, men kände att jag behövde avreagera mig någonstans.

jajusste. utanför är dt jätteskummt väder idag. förrutom att dt är jädrans kallt så är himlen en
konstig, lite rosa och orangae (?) färg, men ändå inte samma färg som under en solnedgång.
dt är konstigt mörkt också, dessutom så blåser dt sjukt mycket. är dt en storm på väg? har sett
att himlen brukar ändra färg ibland innan en stor storm. hoppas inte på en iaf, jag pallar helt ärligt
inte med elavbrott eller något liknande.

så ser dt ut utanför min balkong. lite vackert är dt.








Kommentarer
Postat av: Lina

Wow, kul med lite bilder tagna utav dig!

2008-11-11 @ 05:37:44
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: soraia

visst är dt? allt blir så spännande då :)

2008-11-11 @ 11:29:21
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0