sorry but I’ve gotta be strong and leave you behind

dagens låt kan ni höra här! den här låten har såna minnen, tänker jämt på usa för den
spelades hela tiden på radion. den är jättefin också! :)

såg nysst på bobster på svtB (typ en barnkanal). tat lugnt, jag ser inte på den helt naturligt.
min lillebror var visst med. de fick besök av barnombudsmannen på deras skolan. kommer
ihåg en sak när jag gick i hans skola förut: vi fick besök av skolombudsmannen, en engels-
man, och han skulle se hur vår skola var och så. sen skulle någon intervjua honom medan
en kamera gick. gissa vem som fick göra dt? jag! min lärare tyckte att jag hade så bra engelska
att jag fick göra dt. var så sjukt stolt när jag var på framsidan av skoltidningen, ni skulle sett mig!
lite minnen.

nu ska jag försöka plugga lite till, har gjort arbetet på historian, nu har jag min uppgifter och
provet som jag ska plugga på, de också i historia. sjukt. adios y besos! (saknar jag spanskan?)

sockersöta jordin sparks

Kommentarer
Postat av: Yas

Hahaha e du säker på det? Tänk dig aldrig mer snö aldrig mer känna en lättsam bris ALLTID varmt alltid hetta aldrig mer komma hem till den varma lägenheten och dricka varm choklad och kolla ut genom fönstret och se VIT snö.



Jordin Sparks e KATTTTT

2008-11-20 @ 19:29:52
URL: http://queenwhy.blogg.se/
Postat av: Soraia

jaaaa LÄTT jag ändrar mig inte ännu :)

2008-11-20 @ 20:20:50
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0