Sometimes you gotta fit in to get in

hmm.. nu har man sugit på att plugga och få ordning på saker och ting igen.
jag vill helst skylla på att jag är himla trött när jag kommer hem. vad kan dt bero på,
helt ärligt? för jag har ingen som helst när jag kliver in genom dörren? fattar inte varför.
kanske för att jag är allmänt lat? jag var ju mycket piggare förr när jag tränade. ja, så
måste dt vara! hoppas att dt vänder när jag börjar ingen under januari månad. hoppas
tiden går fort. när jag egentligen ska plugga nu så kollar jag videor på youtube (?).
targiskt! men men .. har bestämt att skita i provet på fredag och åka till stadsbibblan
och plugga på inlämningen. jag är världens dåligaste på att spela sjuk.

en låt som gör mig pigg och gla'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0