so the lamb fell inlove with the lion?

GAAAH! gissa var jag är tillbaka från?? premiären av twilight! jag är mer föräldskad i
historien och edward än jag redan var.. varför kan inte jag hitta min edward? ni skulle
ha sett vilken uppståndelse dt var om filmen! människor hade gjort planscher för filmen
där dt stod twilight och med teckningar från olika delar i filmen. några hade målat ansiktet
blekvitt - likt edward. några hade boken med sig. ni skulle ha sett hur alla blev som galna
när filmen började och under filmens gång. alla applåderade och skrek minst 50 ggr under
filmen. gissa om vi var mindre galna? jag och elise satt och höll varann hårt (låter konstigt),
jag aldona och emilla började nästan grina. gå och se den för faaaaan!!!! skit i moviezine
som gav den 1,5 av 5. dt var fanimej inte mänskligt någonstans. men jag kan fatta varför -
personen kanske inte hade läst boken och denne kanske var snubbe? tycker inte man
kan skylla på att man är kille - storebror läser den och rekomenderar den till storesyrran! :)
vi har iaf bestämt att vi ska se den tillsammans igen när tvåan kommer ut. längtar redan!!

den iskalla vampyren som få ditt hjärta att stå still?
´

eller den heta varulven som får ditt hjärta att smälta?


 
eller kanske emmet cullen?

Kommentarer
Postat av: venus

haha skön storebrorsa :P yes klart vi ska se tvåan! xD

2008-11-21 @ 23:57:05
Postat av: Yas

Hur vågar du välja den onda före Eddy =O

2008-11-22 @ 00:03:44
URL: http://queenwhy.blogg.se/
Postat av: soraia

JACOB ÄR INTE OND ): Jag älskar jacob.. nästan lika mycket som jag älskar edward.

2008-11-22 @ 15:01:34
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0