please believe in me

när jag sitter här i mitt pluggande så kommer jag att tänka på lite saker. har tänkt och saknat
usa resan under hela dagen idag. har tänkt på så sjukt mycket på dt att dt nästan gör ont.
jag har inte haft så roligt någonstans som jag har haft där. jag hoppas verkligen att dt inte tar
tio år igen innan jag åker tillbaka dit. allt med usa är faktiskt helt underbart när man är där.
av någon konstig anledning kommer jag mest ihåg när jag brukade sitta på verandan med
min kusin och bara snacka tills dt blev mörkt och eldflugorna brukade komma fram och dt
var fortfarande varmt medan man satt där och bara hade kul. när vi var vakna tills fem på
morgonen med de äldre kusinerna och snackade och skrattade tills vi råkade väcka de
äldre. dt är så obeskrivligt hur roligt jag hade. vill bara tillbaka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0