over the edge

vilken strange dag dt har vart. kan inte förklara varför men den har bara vart lite underlig.
dt är inte som att något speciellt har hänt, men dt är så dejá-vú över hela dagen (stavning?).
jag är iaf helt slut redan vid sju som jag alltid är. jag är fanimej en gammal kärring i en 17-
årings kropp. sheat. dt var en sketa lång dag i skolan idag, dt var bara så många lektioner.
inte så vanligt på andra dagar, men torsdagar är alltid lite extra kämpiga. men allt känns
så himla mycket bättre av att veta att imorgon är dt fredag. behöver vila lite, min kropp gör
så himla ont! har haft samma nackspärr från igår och ont i ryggen efter att jag slog mig.
så klumpig som jag är så ska man alltid slå sig. vi får se om jag klarar mig till träningen
imorgon .. vill verkligen gå, men om kroppen säger nej .. jaa då säger den nej.

har inget mer att tillägga här. förlåt för dålig uppdatering. över&ut. <3

abstinens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0