okej, hur ska dt gå?

här försökte man vara duktig och ta hand om sina läxor, helt plötsligt börjar jag (?) pyssla
och klippa grejs som jag sen klistrade fast på en mapp, med syskonen. wtf? så går dt för mig.
jag har ju noll i självdisciplin och jag ska alltid göra sådant som jag inte ska göra. God.
men dt gör inget. förrutom att jag somsagt har noll i självdisciplin, så är jag optimist.
så jag känner mig ändå säker. engelska är ju trots allt relativt enkelt och dessutom så kan
jag dt mesta redan från att ha gjort läxorna förrut. dt lönar sig att göra sina läxor, guys!

tror att detta blir dagens sista inlägg, ska lägga mig så fort mamma kommer hem. alltså
när som helst. dt suger att sitta barnvakt. fick ju aslite sömn igår kväll. hasta mañana!


Kommentarer
Postat av: Aldona

Åh jag känner verkligen igen mig i det där! Men om man så väl som faktiskt tar tag i pluggandet så brukar det gå bra ^^ <3

2008-11-03 @ 21:30:42
URL: http://aldona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0