oh, take me back to the stars

shit vad jag har blivit besatt av bloggen! har bloggat konstant dessa dagar utan att stanna,
och dt vet ni ju själva är rätt så sällsynt. men jag tycker att dt är sjukt kul att få skriva av sig,
även fast dt mesta jag skriver är rätt så meningslöst. inget som räddar världen liksom.
men jag skulle ändå inte vilja ha sådan press på mig iaf ;)

dt funkar inte alls bra att plugga samtidigt som man har laptopen på. givetvis funkar dt bra
med jason mraz skrivan i, men dt är inte dt enda man använder sig av. alltid ska man kolla
in olika bloggar. (och venus, gissa hur många gånger jag har tryckt på din?).

nu är jag iaf rätt så nöjd, ska fixa lite historia och sedan är dt dags för att sova.
dt här får bli kvällens sista inlägg. ha en underbar natt. besos!

en riktig godbit

Kommentarer
Postat av: venus

haha soraia. you are my biggest fan ;)

2008-11-16 @ 19:52:33
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: soraia

hahahaha ja men typ

2008-11-16 @ 22:03:07
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0