it's just those rainy days

hej! jag blir överlycklig när jag ser att statistiken ökar sådär snabbt. dt lönar sig att uppdatera
ofta, right? något som är mindre bra är att dt regnar så mycket idag.. jag hatar regn när jag
ska vistas ute, men när jag sitter hemma är dt nästan lite skönt och lugnande. men tyvärr så
fick jag springa runt hela dagen, gissa om jag blev dyngsur!? hoppas vädret vänder. dt är sjukt
kallt ute, längtar till snön nu.

ni vet när man står i kön och dt är din tur att betala, och när man har typ en miljon saker i händerna
samtidig som du ska betala. dt hände mig idag och sen så ringer telefonen och jag har fortfarande
en miljon saker i händerna, och alla väntar. sen var jag tvungen atta tappa mobilen också! pinsamt
värre. om inte dt är bra redan som dt är, så måste jag trampa på stackars mobilen också! alla ser
på mig som om jag är helt sjuk i huvudet medan mobilen ligger där och jag står där och försöker
betala med mynt med paraply, plånbok och vantar i handen. jobbig situation.

snart måste jag iaf dra till träningen. känns bra faktiskt! jag som fortfarande har muskelvärk.
jag är ju fan pinsam. nu ska jag göra lite annat, så som att käka tårta! frödinge är supergott.

beso!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0