Love of beauty is Taste. The creation of beauty is Art.

god morgon! jag trodde inte att vi skulle haft SO på morgonen eftersom att läraren har vart sjuk
i en en vecka nu. men jag pallarade mig ändå till skolan efter en betänketid. och nu är jag här!
läraren är fortfarande sjuk, men vi hade gympaläraren istället. nu ska vi egentligen jobba med
projektet men jag är lite före så jag unnar mig lite uppdatering. haha dt här har ingen betydelse
what so ever. men jag har slut på saker att säga såhär åtta på morgonen. jag längtar till skolan
är slut..

efter historia"läxförhöret" är dt dags för årets talangjakt! fick reda på dt idag faktiskt. jag tycker
talangjakten brukar vara rätt så rolig. dt är alltid lika roligt när människor skämmer ut sig. vad
jag låter ond. men nu ska jag plugga lite histora - vilket betyder surfa lite till. vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0