living on a prayer

hallå! dt vart ett tag sedan sist. äntligen är dt fredag! nu får man äntligen vila ut..
berättade ju att jag skulle på en marknadsundersökning efter skolan. mötte leila vid
åhléns innan. trodde vi skulle hinna i tid och hitta stället ganska så snabbt, men vi
letade aslänge! vi kom 20 minuter försent. pinsamt, jag hatar att inte vara punktlig.
men kvinnan som skulle snacka med oss var inte alls sur. dt var ett gäng där på
sex pers. varav två av de går i min skola! jobbigt. men dt var ändå rätt avslappnat
och rätt så kul faktiskt. vi satt där och käkade godis och vi fick dryck och mackor
medans vi svarade på hennes frågor som handlade om mobiler och telefoner.
efter dt fick vi 500 spänn för två timmar! skitskönt ju :) dessutom ska hon skicka
2 biobiljetter hem till var och en. supernice! tack leila för att du gav honom mitt
nummer. :) nu är dt iaf idol som gäller med familjen. jag är hur trött som helst
idag. vi får se om dt bli något annat inlägg, annars hörs vi imorrn.

kramar!

robin b. sjöng den här låten på idol med aerosmith. enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0