just live your life

hej! jag är nu hemma, åkte tyvärr inte hem till mormor. anledningen va att jag ändå kom hem
rätt så tidigt och jag trodde jag skulle komma hem senare och lägga mig direkt. men gick till
mormor runt åtta och familjen var redan där så jag följde med hem så att jag kunde få lite plugg
gjort. snacka om att använda tiden effektivt. vi tjejer hade iaf jättekul! jag har äntligen min biljett
till twilight! fatta att om sex dagar ska vi se den! har rätt så höga förväntningar. vi får se om alla
karaktärer ser ut som jag hade föreställt mig.. efter dt åkte vi till Emilsky (älskar hennes hus)
och såg på Chocolat. den filmen var ju riktigt bra! halva filmen diskuterade vi choklad, och andra
hälften Johnny Depp. han var ju såg sjukt gorgeous där.. med sin gitarr.. och jag smälte!
ett tips om ni ska se filmen: äta massa choklad medan! jag garanterar dig att du kommer bli
väldigt sugen. vi får höras om en liten stund för nu ska jag plugga SO! vi hörs

från en skala på ett till tio?

Kommentarer
Postat av: Aldona

skoja inte, 100 för fan !!!! :D

2008-11-15 @ 22:10:44
URL: http://aldona.blogg.se/
Postat av: Soraia

hahahahahaha LÄTT

2008-11-15 @ 22:28:58
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0