jag luktar visst kokos

äntligen, äntligen, äntligen är jag klar med block 4. orkar inte tänka på bajset mer, skönt att
han lämant in den. finally. behöver inte tänka på den något mer nu. men ännu finns dt massor
att fixa ännu. dt tar ju aldrig slut! dt är som evig, och btw väldigt ond, cirkel. vi går bara runt runt.
men här ska jag inte sitta och klaga, jag är ju klar! skönt med fredag också. har längtat så
jättemycket på den här dagen och dt kan ju ni säkert hålla med om. imorrn ska jag lämna
lillebror på fotbollsträning så fort jag vaknat, efter dt ska jag åka in till sergels torg med muna
och träffa venus, aldona, elise, anne och emilla för vi har ju reserverade platser för twilight filmen!
lycka! har väntat så länge på den här filmen.. men efter att vi har hämtat biljetterna så ska
några av oss vidare hem till Emilsky (haha börjar jag också säga dt?) för vi ska se på film
och ha roligt. Emilla bor ju en busstation från kära mormor, så jag ska sova över mormor. 
dt är min morgondag dt. nu är jag lite trött och är ashungrig, får blir ett äpple med en bra bok.
ha en underbar fredag kväll/natt. vi hörs när vi hörs!




Kommentarer
Postat av: venus

har läst den där boken. småtråkig. läs hennes andra bok mina hemligheter också, den är kul :P

2008-11-15 @ 01:19:18
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Aldona

Jag har läst några av hennes böcker, de är bra ^^ typiska tjej böcker :D och visst är det så himla inbjudande att kalla henne för Emilsky? Nu har jag börjat säga Milsky också ^^ samma sak egentligen... haha vi ses snart sötis :D <3

2008-11-15 @ 12:30:05
URL: http://aldona.blogg.se/
Postat av: Aldona

Och det var filmen step up när han dansar :D:D:D så himla het......... :D <3

2008-11-15 @ 12:30:58
URL: http://aldona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0