I hope life isn't a big joke, because I don't get it.

wow vad statistiken har sjukit både idag och igår. hmm .. jag som uppdaterade typ 5 ggr
igår. skumt. men jag får hoppas på att dt ändras! vill ju få fler läsare till min lilla-lilla blogg.
hur är dt med er? jag mår sketabra! dt har vart en rolig och intressant dag. har märkt att dt
går riktigt fina människor i min klass, såna som man inte märkte så ofta. nu har man iaf
kommit de närmre och man kan förstå varför de beter sig som de gör ibland. och jag vill
och hoppas att jag kan hjälpa denna person på något sätt. jag finns där för henne!

förrutom dt så kom några killar från min förra klass i 9an in till mediekom. lektionen och
skulle tydligen hälsa på. intressant! likadan som förut var de iaf, dt märkte man direkt. haha

förresten så fyller kära pappa år idag! han blir 43 bast, snacka om inte ung längre! nä jag
skojar bara. har köpt en present och tårta till honom, kunde inte fixa en extravagant 43 års
fest på min student peng. hm .. ska tvinga de andra att köpa ngt de med. nu är jag iaf jädrans
trött, men måsta plugga i cirka 2-3 timmar i träck innan UB, DH och christine kommer.
verkligen tisdagens höjdpunkter! :) vi hörs senare gott folk!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0