if tomorrow never comes

hallå! äntligen är dt fredag! hoppas allt flyter på hos er, jag har dt rätt så skönt.
skippade skolan idag eftersom att jag inte hade pluggat något inför SO provet. och gissa vad
jag får för sms då? läraren var sjuk! yeeey! oj.. dt kanske är taskigt att vara glad för hans sjukdom,
men ni fattar vad jag menar. jag är inte någon ond typ. aja, men jag sitter nu i stadsbiblioteket
och ska fixa klart block 4, sedan ska jag hem och dra till fredagsbönen. dt där är en annan
anledning till varför jag är så glad på fredagar :). ska förska fixa klart den här uppgiften innan
jag drar hem. dt är banne mig jobbigt att dra på en tung dator i tåget. ska fixa pengar till en mindre.
men jag ska inte klagar, ÄLSKAR min dator!

minns ni att jag sa att jag inte skulle plugga något under helgen? tyvärr kommer inte jag hålla dt.
jag har massor att fixa de här dagarna, hoppas jag hinner med allt. därför ska jag åka till mormors
hus på lördag kväll och sova över så jag kan få lite arbetsro.

vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0