i was lost, crossed lines i shouldn't cross

nu är jag lite less på att plugga. och dt hälper inte ett dugg när dt går stand-up komedi
på ettan. vad ska man ta sig till? får väl fixa den här smörjan så jag slipper ha ångest
imorgon. imorrn blir en rätt så lugn dag. ska vakna vid nio, plugga SO och historia och
sedan ska jag på en promenad, mer pluggande och sedan ska jag åka till plattan med
muna och gå på manifestation mot våld och som även är en hyllning till romario.
ta er dit om ni kan, dt är för en bra sak. klockan 14-16.
nu ska jag fixa de sista sidorna innan jag somnar på tangentbordet. vi hörs när vi hörs!


en av favoritlåtarna med coldplay, in my place


Kommentarer
Postat av: Nora

det är faktiskt på sergels torg kära du :)

2008-11-15 @ 23:08:31
Postat av: Soraia

sergels torg och plattan är samma sak kära du :)

2008-11-15 @ 23:11:59
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0