i think i need a sunrise, im tired of the sunset

God Dag! nu var den efterlängtade helgen här och dt enda jag vill göra är att ligga i min
sköna och varma säng med en kopp té och en bra bok. tyvärr tror jag inte dt blir så som jag ville.
nu har man vart på willy's med mamma och syster och storhandlat och snart ska jag väl börja
plugga.. låter som att dt kommer bli en sjukt tråkig lördag. men ska snart baka en chokladkaka
som jag tar med till storesyster. får fika hos henne eller något. dt är min lugna lördag dt. :)
dt här kommer låta gaalet konstig; jag tänker fortf. jätte jättemycket på twilight. kan en film få en
person att bli såhär konstig? dt kan den här filmen tydligen göra.

en rolig grej i affären var att när man gick förbi tandborstarna så fanns dt en öppne tandborste
och på den stod dt "tester". hahahaha helt sjukt!

förresten har ni hört om att michael jackson har konverterat till islam? läs om dt här!


dagens band är augustana. de har så vacker musik

Kommentarer
Postat av: Yas

HAHAHAHAHAHHA ofta man testar?

2008-11-22 @ 16:07:19
URL: http://queenwhy.blogg.se/
Postat av: soraia

HAHAHA ellerhur!?!?

2008-11-22 @ 17:20:51
Postat av: Aldona

Jag tänker också på twilight hela tiden :( hjälp

2008-11-22 @ 17:30:25
URL: http://aldona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0