i got sunshine - on a cloudy day

Det får bli ett sent nostalgi inlägg här på min kära blogg. Tänkte på usa igen (det börjar bli lite för
vanligt). Varför är saknaden så stor just nu? Fattar inte.. Kanske ska jag ta och ringa upp folket där?
Jag är ju som sagt inte världens bästa på att ta kontakt och när de väl ringer hit så är jag sådär awkward
på luren. Hatar att snacka i telefon. Nä. Tror att det får bli de gamla vanliga mejlen. Sen får vi hoppas
och be att det blir en resa dit igen. Snart.













Kommentarer
Postat av: Yas

Bring me sunshine

2008-11-23 @ 01:43:37
URL: http://queenwhy.blogg.se/
Postat av: soraia

hopefully i will do so!

2008-11-23 @ 12:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0