i fly like paper, get high like planes

hej! är tillbaka från kista galleria nu, har ännu inte pluggat ett piss idag. men snart ska jag börja.

ingen panik. dt har vart skönt att få vila ut iaf :) vi skulle åka och shoppa till mamma, men hon

ville tydligen inte ha något och om dt fanns något hon ville ha så tänkte hon nää dt är för dyrt.

dt är egentligen inte alls dyrt, men när dt gäller att köpa något till sig själv sätter hon stopp.

hon tvivlar inte någonting när hon ska köpa till oss. varför är dt så? jag har för mig att de flesta

mammor är typ så.. dt är ju bara synd. sätt dig själv i första hand någongång! vi hämtade iaf
inte ut biljetterna idag, men vi har tills måndag på oss. yippiiiiie!

dt blir mycket att plugga nu så jag måste börja. vi får höras lite senare. kram!

vi ses snart

Kommentarer
Postat av: Aldona

Jag vet, de tänker alltid för mycket på oss :s det är samma sak med min mamma! Om hon hittar något fint låter det alltid likadant "neh men det kostar så mycket, jag kan ju köpa massa saker till er som ni behöver istället för det....." Man bah SKÄRP DIG!!!! :P PUSSPUSSS KRAMBJÖRNEN, JAG SAKNADE DIG IDAG!!!!!! :(

2008-11-20 @ 16:56:38
URL: http://aldona.blogg.se/
Postat av: Soraia

visst är dt så!? dt är helt otroligt! jag kommer fan shoppa loss när jag blir vuxen, skit i barnen liksom! haha nejdå, men de är så gulliga som bara tänker på oss. jag ska shoppa loss åt henne när jag skaffar pengar, dt vet jag iaf :)



saknade dig med krambjörnen!! <3<3<3<3

2008-11-20 @ 17:04:22
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0