i am free falling, out in to nothing

halloj! äntligen är man tillbaka från skolan, som btw kändes som en evighet. lång alltså.
så nu får man äntligen ta dt lite lugnt. vi hade heller ingen SO, läraren var sjuk. vi fick inte
göra provet. dt var ju rätt så skönt, jag är inte så värst förberedd. men alla andra var rätt så
sura eftersom att dt är andra gången de skjuter fram dt. :) annars är dt rätt så mycket plugg
som gäller för mig idag. har ungefär elva stora saker att göra innan jullovet. känns så skönt
att säga så. jullovet. dt är ju så sjukt nära också! bara 24 skoldagar kvar. tänk! sen är dt nytt
år, sport- följt av påsk-lov och sedan är dt rom och tillslut sommarlov! hoppas dt går fort fort.
men dt är långt tills dess. ska inte bli för excited. nu ska jag iaf ta och sova en timma eller
två, är sjukt trött. sedan blir dt väl dags att plugga. vi hörs lite senare!



Kommentarer
Postat av: Aisha

SA DU ATT DET ÄR 24 DAGAR!!!!!!! You just made my day!!!;D;;D;D;D;D;D

2008-11-17 @ 20:35:21
URL: http://introducingme.blogg.se/
Postat av: Soraia

jag kan inte ens fatta dt själv!

2008-11-17 @ 21:35:23
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0