hög statisktik, good job guys!

yey! jag blir alltid så glad när jag kikar in på statistiken och dt är relativt högt. :)
ångrade i början att jag tog bort min förra blogg, alla mina förra läsare försvann. sedan så hade
ju jag en massa gamla minnen i den. borde inte ha raderat. men den här ska förhoppningsvis
finnas kvar föralltid. förresten; vet ni var jag fick namnet twistedtail (namn på förra blogg) ifrån?
dt var en replik i simpsons the movie där de snackar om grisar med twisted tails. curiosa!

nu är jag iaf rätt så trött. fick inte hela sömnen som jag behövde igår kväll så jag ska lägga
mig aldeles strax. pluggade supermycket SO efter gossip girl, jag har ju ett prov imorgon.
hoppas han är borta igen! dt är nog dags för mig att lägga mig nu. vi hörs imorgon! kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0