hela dan, varje dag

hallå! här har jag vart duktig och hjälpt kära mor med att tvätta kläder. dt blev två omgångar.
hatar verkligen att tvätta kläder, ogillar att gå fram och tillbaks hela tiden. men som jag har
diskuterat med ayaan så är nytvättade kläder den bästa doften som finns. eller hur ayaan?
men nu är dt över och dt är skönt. oh shit. har inte ätit något på ett tag nu, börjar bli hungrig.
konstigt att man glömmer käka.

men men.. torr blogg dag idag igen, men snart är dt helg och då blir dt förhoppningsvis massa
inlägg! nu är dt bara att börja med plugget. har en stor inlämning imorrn innan 00.00. :)
efter dt så ska jag se på criminal minds, missa inte dt! berättade ju att jag tänkte skolka skolan
imorgon, börjar komma på andra tankar nu.. kanske ska köra en "för&nack"-delar lista som
venus brukar köra?

för att sjukanmäla mig
- jag har inte pluggat inför provet
- jag har en väldigt lång dag imorrn
- jag kan ju göra klart inlämningen

mot att sjukanmäla mig
- dt är ju sista skoldagen, du kan hålla ut
- dt är en väldigt lång dag, alltså missar jag mycket

.. som ni ser så väger för-listan mer. haha, jag sjukanmäler mig nog. alltså ska jag till stadsbibblan
så fort jag vaknar (de öppnar nio) och plugga stenhårt, och njuta klart av min fredag efteråt. så sant
som dt är sagt! nu ska jag ta och äta lite, magen klagar på mig. beso y adios!


Kommentarer
Postat av: venus

tack för länkningen! nu kommer jag att bombas av läsare ;)



alltså, vakna klockan nio frivilligt? är du ambitiös eller lite psycho?

2008-11-13 @ 20:02:37
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Ayaan Barre

YEEEEEEY! Go nytvättade kläder, FRÄSCHT i högsta grad!!!!!!!!

2008-11-13 @ 20:12:43
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/
Postat av: Aldona

MEN HÖÖÖRRÖDUDU JAG KOMMER SAKNA DIG :O DU ÄR MIN KRAMBJÖRN :( Vill ju att du ska komma :(



och de tittade snett bara för att jag antagligen såg helt förvirrad, trött och hungrig ut :) de borde ha förstått :( och så kunde jag inte låta bli att skratta åt dem! trodde jag hade mogos på min sida först men sen tittade ju han också snett bara för att jag skrattade åt ingenting.. eller egentligen åt dom :) men jag var ju trött :(

2008-11-13 @ 20:37:02
URL: http://aldona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0