go insane, out of your mind.

God Morgon! nu var dt äntligen den efterlängtade helgen här. dt är tid att pusta ut,
även om dt bara är under en kort tid. dt kommer försvinna som ett ögonblick eller så.
men nu ska man njuta och vila ut. helgen kommer att, som vanligt, bestå av mycket
mycket plugg. ska försöka bli klar med idrott&hälsa inlämningen sen ska jag fixa annat
också, men inlämningen prioriterar jag. har inte ens börjat. vi får se hur detta går!

jag är så sjukt utvilad idag. vaknade upp vid tolv vilket jag inte har gjort på vääldigt
länge. men jag var inte helt klar med min sömn. typiskt att mamma ska väcka en.
nu har jag vart duktig och städat lite hemma. känner mig som hemmafru .. haha.
okej ska fixa lite annat nu för sen ska jag ut med systrarna och fika. roligt!

beso.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0