get your broke ass home

God Morgon/God Dag! nu börjar skolan sakta men säkert närma sig. läskigt.
appropå läskigt såg ni filmen som gick på femman igår kväll? red eye som jag sa att
jag skulle se. såg den och den var lagom creapy. han jack(son) rippner, vilket är läskigt
likt jack the ripper, var så sjukt läskig. helt känslokall och ja .. läskig. jag har alltid tyckt
att såna kalla mördare är läskigare än t.ex. stora och äckliga. vem är läskigast: frankenstein
eller låt oss säga hannibal? mm .. psykopat mördare är alltid läskigast säger jag.

för en stund sedan ringde en man som sa att han hade fått mitt nummer från leila.
vi skulle typ genomföra en marknadsundersökning om mobiler eller något sånt och vi tjänar
500 spänn. nästa vecka ska vi dit från 4-6, vet inte exakt vad vi ska göra, men dt lät rätt simpelt.
tack leila!

nu har jag inget mer att säga, jag ska fixa lunch till lillebror och mig. vi hörs när vi hörs!

does he scare you? kolla de isblåa ögonen gaah, creapy

Kommentarer
Postat av: Aldona

Men jag har nog haft min blogg längre än dig :) Snart två år faktiskt ^^ hihi. förresten han på bilden ser SJUUKT läskig ut ju!:O fast hans ögon var ändå coola :D fan vi har inte setts på lovet Soraia :( <3

2008-11-01 @ 14:28:18
URL: http://aldona.blogg.se/
Postat av: Sana

OMG JAG SÅG DEN HÄR FILMEN .. han e skit läskig han liknar en tjej..

2008-11-01 @ 22:09:47
Postat av: soraia

hahahah en tjej!?

2008-11-03 @ 13:29:17
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0