from the windows they were watching

dt här är dt verkligen positiva med stadbibblan, man får så mycket gjort! om jag var hemma nu
så skulle jag inte fått ett piss gjort. jag skulle ha kollat på oprah istället eller något sådant.
nu kan jag gå hem med ett gott samvete. dt blir direkt till moskén, sen ska jag åka till Kista
för att byta ut skjortan jag köpte till pappa som födelsedagspresent. den var tydligen för stor.
efter dt ska jag hem för sen är dt träning! dt var ju ett ganska långt tag sen sist. dt ska bli
jätteroligt. magen börjar kurra nu.. skönt att mamma gör lasagne idag. vi hörs när vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Aldona

Är du i stadsbibblan :O:O Kom hiiiiiiiiiit :( Hahah, projektet är så tråkigt!! Behöver en kram hahaah <3

2008-11-14 @ 11:36:27
URL: http://aldona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0