frihet, jämlikhet och broderskap

Hej! Veckan har äntligen börjat och snart kommer den förhoppningsvis vara slut igen.
Detta betyder ju att jullovet är nära! Ni ska se min kalender: Den 19 december är helt och håller
nerklottar. Det ska bli så skönt! Man orkar inte springa fram och tillbaka från skolan i den här
kylan. Dagens väder var fan hemsk! Kallt som bara den och det snöade sjukt mycket. Mina fingrar
är helt konstiga nu när de håller på att bli vanliga igen. Glöm inte bort era vantar.

Skoldagen var rätt så skön. Vi hade matte med vår speciella lärare. Varför är det så att han nästan
alltid ska välja mig!? "Jaha, Soraia? Hur tänker jag här?" säger han alltid med sin Oscar röst. Gah.
Efter det var det historia och jag fick VG på provet! Jag som verkligen trodde att jag hade fattat noll!
Sen var det en håltimma på 2,5 timmar. Vi bestämde oss för att dra till Emilla's hus. Vi käkade god
mat och fikade. Gott!! De där tre brudarna är fan helt hysteriska :)

Jajust det! Vill att ni ska ringa det här numret: 0705114966. Det är typ ett nummer som man ger bort
till människor man egentligen inte vill ge sitt nummer till. Lyssna vad de säger, HELT KLOCKRENT!
Gissa hur länge vi lyssnade och asgarvade till det? Hörni, nu ska jag ta och käka och värma mig lite
grann. Vi får höras om en stund. Kramar!


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

åååååh det ska jag göra söta soraia! men du har ändå sett honom, vi somalier om ser en person eller sett personen flera gånger ''känner'' han/hon.

2008-11-24 @ 16:10:29
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0