for those who dont remeber me, let me introduce you to my style

hallå! dt känns skönt att ha uträtta gott i denna värld! haha, jag har alltså pluggat
stenhårt. klart jag hjälper världen, om jga pluggar hårt - bra utbildning - bra jobb
- mycket stålar - utrota fattigdom. jag är en sann hjälte.

även fast ena läxan tog krutet ur mig så lyckades jag och jag är paktiskt taget klar.
positiv energi hjälper verkligen. dt hjälper om du inte ser allt så negativt. tänk ist
nu ska jag lära mig något! istället för dt vanliga "fan nu ska jag plugga..". :)

nu kan jag se på prison break i fred och utan tanken av att jag måste plugga
något senare. skönt. hmm .. nu ska jag fixa lite annat, tror detta blir dagen sista

min favorit mugg från starbucks i atlanta .. ta mig tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0