feel so lonely, waiting for you.

nu var dt söndag igen. jag sa ju att allt skulle gå blixtsnabbt! min dag kommer att bestå av plugg.
men inte särskilt mycket eftersom att jag inte har något annat stort än dt jag behöver plugga in.
därför ska jag dela upp allt under veckan. skönt att allt ska in på fredag! :)

idag är dt fars dag! vi har grattat pappa, men ska träffa storasyrran senare och köpa en tårta till
kära far och möjligtvis en present. vi får se hur dt blir. men han fyller år om två dagar. vilket av de
ska man fira ordentligt liksom? dt får bli hans födelsedag. hmm .. aja snart ska vi käka lunch
hela familjen sedan är dt att bege sig iväg till kista och köpa min klocka. sen är jag barnvakt. blä.
mamma och pappa ska visst gå på bio eller något. haha så gulligt. vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0