every now and then i get little bit lonely

så .. är dt EMA som gäller för er ikväll eller? för mig är dt direkt till sängs snart.
håller på att ladda ljudboken Eclipse. vill hinna läsa/höra klart den innan premiären
av twilight. jag längtar så sjukt mycket till min edward. haha, jag mår fan inte bra ju.

har insett idag att dt faktiskt finns roliga människor i naturklasserna. inget illa mot just
naturare, men de på THG är ju liite speciella. åkte hem med en grupp tjejer och de
var hur roliga och snälla som helst! kul att lära känna några nya på skolan. dt är såna
som man ser men inte riktigt har lärt känna. roligt var dt!

nu ska en trött soraia gå och lägga sig. är rätt så seg efter att ha vandrat runt i kista hela
dagen. vi hörs imorgon! över&ut!

bonnie tyler&meatloaf - total eclipse of the heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0