en läxa i självförtroende som håller livet ut

brukar ni kolla på made som går på mtv? dt gör jag! jag som älskar nästan all skit
som går på tv älskar made! programmet går ut på att en high school elev (oftast)
som inte är nöjd med sig själv/tillvaron ska sörsöka göra sig till dt den vill bli.
okej jag förklarar konstigt, men t.ex. en nörd som bara pluggar och är extremt blyg
ska "komma ut från sitt skal" och bli något som är mycket mer självsäker och som
är helt olik sitt vanlig jag. t.ex. balens kung. get it? alright. men dt jag menar är att
jag älskar sådan program med happy endings och en liten lesson i självsäkerhet.
du kan nämligen bli vad du vill bara du försöker och verkligen vill!

kolla på made, den går på mtv varje vardag klockan 6. du kanske lär dig något.

låten har inget med detta att göra. lenny kravitz - believe. sjukt snygg kropp btw

Kommentarer
Postat av: venus

angående blondie så har du nog rätt. tror inte heller att hon är rasist, men jag tror hon har en blattefobi, hon har uttalat sig rasistiskt ett par ggr..men men, cie la vie.



made är skittöntig men jag gillar den också. har du sett paris hiltons my new bff? finns på mtvs hemsida. hon försöker hitta en ny bästis. haha, den är aslöjlig, i ett avsnitt tog hon med de tävlande på tivoli, och utmaningen var att man skulle se så snygg ut som möjlig när man åkte bergochdalbanan :P hahaha

2008-11-06 @ 17:00:35
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0