en lång, lång dag

hej! synd med dålig uppdatering idag.. har haft fullt upp verkligen. skönt att äntligen få komma hem.
skolan var som vanlig, vi hade badminton på idrotten vilket är superkul verkligen. efter skolan åkte
jag, aldona och elise hem till emilsky för att plugga lite. vi råpluggade verkligen, ni borde sett hur
hårt vi koncentrerade oss. dt knakade nästan! efter dt åkte jag hem för att gå på sån där kurs med
mamma och pappa som man tar innan man börjar övningsköra. vi satt där i hela tre timmar!
men dt var helt OK, han mannen som var läraren var rätt rolig. han såg lite ut som kungen. haha
vi åkte till willys efter och nu är jag hemma. dt ha vart min dag i princip. nu har jag inget mer att
tillägga. jag hoppas att ni har haft den underbaraste onsdagen. vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0