du ska inte nöja dig med smulorna

Det är fanimej sjukt väder ute. Följde med mamma till affären och det var SÅ kallt!
Det blåste som bara den också. Man fick gå baklänges, sådär när det blåser extremt mycket.
Skönt att vara hemma iallafall. Imorrn ska vi lätt ha ett snöbollskrig på rasten. Akta er!

Vi gick också och hämtade biljetterna till Chris Brown. Jag är så glad, för nu har jag de i min
hand! Iiiih! Längtar till den 23e Januari. Kom att tänka på en sak: Nästa månad fyller massa
människor år.. Hur ska man göra med presenter? Gaaah.. Tur att jag inte firar jul för då skulle
jag vara in BIG trouble. Men då får man ju massa tillbaka också.

Nu är det slutbabblat. Dags att plugga och läsa lite innan Prison Break. Missa inte! Vi hörs.




Oasis - All around the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0