dt suger verkligen att gråta sig till sömns

hallå där! nu var lovet slut och skolan har återigen börjat. dt känns dock inte så farligt.
eller så känns dt superfarligt och jag försöker intala mig annat. hur som helst så slutade
vi 10.20 idag eftersom att utv.samtalen pågår för fullt. skönt att man har haft sitt så man
slipper vänta. jag som var så sjuuuuukt trött idag. jag la mig vid tolv igår kväll och jag
kunde inte somna! för mig som får ungefär åtta timmar sömn varje kväll är dt inte skönt
kan jag tala om. försökte allt möjligt men jag kunde inte somna :(. låg och vände och vred
mig ända till halv fem och jag fick typ tre timma sömn. jobbigt, skönt att dt är över!
tänkte somna direkt efter skolan men åkte med mamma till kista galleria istället och där
drack vi cappucino .. där gick min sömn. dt blir ingen prison break idag heller ..

jag borde egentligen ta och plugga nu eftersom att jag har två prov imogon, men känner
mig rätt säker så jag får plugga senare. pluggade nada under lovet. spelar roll, lovade mig
själv att inte plugga något under lovet ändå. vi får höras senare för nu kommer oprah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0