don't nobody knows my troubles but God

livet går för snabbt. dt är fruktansvärt läskigt. och du vet inte om du lever tills du är
99 år gammal eller om du dör imorgon. jag har ofta tänkt på livet efter döden.
alltså dt är inte själva döden jag är rädd för. dt är vart jag hamnar som jag verkligen
blir skrämd till vettet för. min tro säger att om du är en god muslim och gör dt som
är rätt kommer du komma till himlen. jag hoppas innerligt att jag och att alla kommer
dit för den delen. jag kan inte tänka mig ett evigt liv i helvete.

förresten; sa inte jag att dt var ngt skumt med vädret? dt är nog en storm på G.

moby - natural blues. om inte den här låten påminner om döden, så säg.

Kommentarer
Postat av: venus

soraia call me :)



döden är läskig som fan. men tänk inte på det förrän du är död ; )

2008-11-10 @ 18:18:35
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Soraia

hahaha fett smart :)

2008-11-10 @ 18:54:36
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0