the forbidden fruit tastes the sweetest

hej! dt blev så att jag ska sova över hos mormor ikväll. hon är sjuk och hon behöver nog lite sällskap.
dessutom är dt perfekt tillfälla att plugga här. dt är alltid så bra plugg-stämning. inget skrik och hojt
som dt alltid är hos oss.

har ni sett hur fint dt är ute? dt är ju helt täckt med snö på marken och dt är otroligt vacker. kan
någon då berätta varför jag redan är trött på vintern? jag är ingen vinter person, sommar har alltid
varit min årstid. dt finns inget liknande. men, dt finns ändå mycket tilldragande med alla årstider.
vintern kan vara behövd då och då. för då skulle ju inte vi uppskatta sommarn så mycket ellerhur?
dt värsta är nog ändå halkan. jag är nästan världens klumpigaste person. tack och lov att jag inte
har ramlat. än.



Kommentarer
Postat av: Nora

haha när du säger NÄSTAN världens klumpigaste person så menar du mig som världens eller hur? :( haha har redan hunnit ramla sisådär 10-11 ggr...:(

2008-11-22 @ 19:36:03
Postat av: soraia

hahahaha tänkte faktiskt på någon annan. shit! och JAG tycker JAG är klumpig :D



2008-11-22 @ 20:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0