ah your so cleaver

hallå! vad skönt med helg, alltså ni fröstår inte hur skönt dt var imorse när jag vaknade upp
helt utvilad, men ändå öm och dt kändes som att ett ånglok hade kört på mig eller något sånt.
jag har sås jukt ont i hela kroppen, kan knappt röra mig utan att åma. jag snackar ju självklart
om gårdagens hårda träning. men jag har ju sagt att jag älskar träningsvärk. men detta är
ett ganska extremt fall. ont överallt. :)

nu har jag hunnit gått med lillebror till hans fotbollsträning, och gissa om jag var skräckslagen?
jag absolut hatar bollar och de ska alltid dras till mitt ansikte. jag satt helt skräckslagen hela
tiden med händerna för ansiktet. gissa om jag såg löjlig ut? nu ska jag iaf snart byta om och
träffa muna, vi ska träffa några tjejer för att hämta twilight-biljetterna som jag nämnde förr.
äntligen! jag är verkligen uppspelt!

vi får höras lite senare, nu har jag lite brottom! vi hörs när vi hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0