ah snap

Hejsan! Nu var min "skoldag" officiellt slut.. Skönt.
Fick reda på idag under hemspråket att VI HAR NATIONELLA I MATTE B VECKA 50! Om några från
sp2a läser det här: Oscar-jäveln har inte nämnt ett piss.. Nu är mitt liv slut påriktigt, fattar ingenting
av matte B :'( Jag och Muna ska plugga tillsammans, vi fattar båda noll. Varför suger THG så mycket?


Nu förtiden är det också sjukt mycket bråk på vår skola. På en vecka har det vart typ tre storbråk som
alla mumlar om. En annan hemsk sak som har hänt på vår skola är att en lärare har ramlat i trappan
och hamnat i koma. Helt galet, stackaren. Hoppas allt löser sig med honom.

Nu ska jag plugga stenhårt somvanligt. Vill bara vila ut på Bahamas eller Fiji eller något.. :(:(:(



Kommentarer
Postat av: Annaclara

SORAIA :D jag tror att det är naturarna som har nationella då, dom läser ju matte b på typ en termin. Vi har iaf det på vårterminen och våra klasser brukar ju vara ganska lika...

<3

2008-11-27 @ 08:53:19
URL: http://stoldgods.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0